shizunarated A Certain Magical Index II Episode 8 - The Daihasei Festival
Temponya akhirnya dipelanin dikit jadi fokusnya lebih ke slice of life daripada action dan action secara terus menerus. Namun menurut gw harusnya nih episode diletakkan di epside 4/5 sih jadi di pertengahan konflik biarawati sama yang knflik dengan si move point itu biar ga action secara beruntun
0 Comments
No comments yet — be the first to share your take.
0 Comments
No comments yet — be the first to share your take.